Grönalund imorn.

Hej♥
Imorn blir det grönalund med sötnosar.
Vet inte om jag hinner blogga nåt då...
Får se lite.
Sitter och garvar lite åtmina gamla skolsaker typ historier,tycker jag hade jättebra fantasi asså..
Typ denhär;
 
Det var en gång 2 älgar.Dom lekte hela dagarna men en dag dog 1 älg.
Då dog 1 älg till då fick dom leka i himlen.
Dom dog av att bryta nacken.SLUT
 
Bara det att jag hade råkat skriva dom dog av att bryta naken,ist för nacken :O
Jag måste ha älskat död,här är en histora till.
Man skulle typ fortsätta på "grodorna i skålen" så man skrev vad som hände efter när dom kom ut.
Då skrev jag såhär;
 
Sen hoppade grodan ut ur skålen.Och ut genom ett fönster och ner på gatan.
Sen hoppade han över gatan och ner i en sjö.
Sen simmade han tills han var så trött så han dog! SLUT
 

Haha bra va??
Borde inte jag bli författare kanske...? ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0