Hemma.

Hej♥
Chattat med lite folk förut,sen ett dopp i poolen.
Kom hem idag från en båtresa med familjen.
Det gick (applådersvärt) bra faktisk.
Men jag har lust att SKRIKAAAAAAAAAAAAAA.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaa
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAhh.
Kan inte bestämma om det är för att jag är glad eller ledsen.
Knäppt va?! :O
 
Jag på 3000meters högt berg i Spanien.
Asså man ser inte att det är så högt på en bild.
Men dethär kollade jag ner på iaf ;)
Vet inte om ni ser men på det stora gröna berget typ i mitten lite till höger ser man ett smalt vitt streck?
Det är bilvägen som vi åkte på sen.
Då kan ni tänka er hur stort berget var kanske?
PUSS
 
Dethär skulle ha publicerats igår!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0