I'm back!

Hejsan!♥
Åaaaaaah det var hur länge somhellst sen jag bloggade ju!
Men nu har jag iaf tusen saker att säga så det blir ett långt inlägg så var redo för pladderpladder!! :D
Men jag tänkte börja med att säga tack till Lova och Anosha för att dom bloggat medans jag har varit borta!
Tack! ♥ 
Sen tänkte jag säga var jag har varit:Spanien!
Yeah,sen tänkte jag ta lite snabbt bara vad jag har gjort där:
Varit på vattenland,åkt bil i bergen,matat åsnor och grisar,badat i havet,badat i poolen,badat bubbelpool,
snorklat,plockat snäckor och stenar,varit på marknad,plockat kottar,tagit kort på tusen saker,adopterat en gris, mm...
Asså kommer inte ens ihåg allt vi har gjort!?
Men jag kan säga att det har varit hur härligt som asså går inte och säga,men jag är lycklig,det duger!? ;)
Sen tänkte jag bara förklara lite;ja,jag har adopterat en gris.Nej,det är ingen rosa liten sak.
(det är ett hängbukssvin) Woow jag kommer tillochmed ihåg att det var ett sånt!
Okej!? :D
Det kommer lite bilder på mig och grisen sen,jag lovar!
Men jag saknar Nooni som tusan för mormor och morfar har tagit hand om henne undertiden.
men dom kommer sen så det blir väl bra!? :)
Men alltså:Jag är samma som förut,fast nu med mer saker att säga,och med en gris i Spanien!
Puss!♥
 
 
 


Kommentarer
Agnes

fin blogg du har! :)

Svar: Tack,detsamma!:D
Linda♥

2012-07-06 @ 21:13:00
URL: http://agnesmalmborg.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0