Jaaag har en för kort näsa och för lite hjärnkapacitet.

Hej♥
Jag insåg just att jag inte kommer kunna visa er bilderna från Spanien förrän om 2 veckor.
Jag tänker bara så långt näsan räcker,altså är min näsa typ 100000000000 meter för kort.
Men jag la in bilderna hos mamma på datan där,och nu är jag hos pappa.
I två veckor.
*hehe*
Smidiga lilla jag...
Men jag ger er en bildbomb när jag kommer till mamma.
Skulle kanske göra nåt med familjen imorgon men jag är inte säker.
Annars gör jag nog nåt med Anosha och kanske Lova om hon kan.
Har lust att gå på grönalund,har inte varit där på typ 3 veckor,omg! :O
Får väl fixa de då...
Men nu ska jag dricka upp min CocoBahia♥
Hehe,ni som känner mig vet varför jag gillar den... ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0