Allt klart.

Hej♥
Om ni undrar varför jag inte har bloggat hittills idag,
så fixade jag skor till avslutningen imorrn.
Tror det blir bra :)
Haha längtar tills imorgon fast det är ändå sorgligt på samma gång...
Att lämna folk som man har träffat i 7 (?) år och byta skola.
Fast det är ännu sorgligare att lämna folk som man bara har känt under ett litet tag,
som man blivit vän med.
Känns lite blööööööigt.
Men lov är ju aldrig fel! ;)
Uh,imorgon börjar vi 8 prick...
Är inte det lite elakt??
Sista dagen och allt! :O
Jag och Anosha ska ses i slussen så vi kommer gå
där med "finkläder" bland stressade folk.=vår stajl...
Haha! :D
Men imorgon kommer jag nog inte hinna blogga på morgonen.
Måste gå upp ca 06:00 för att hinna fixa mig.
Sen ska jag ju cykla till bussen och trängas med folk så man är ju snygg när man kommer fram... :P
Tror ni jag har lyckats med mina avslutningskläder?
Hoppas det iaf! :)
Puss♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0