Eriksdalsbadet! (goes fanta exotic...!)

Idag var jag på eriskdalsbadet med klassen♥
Det är det sista roliga vi kommer göra tillsammans. ;(
Kommer sakna klassen jättemycket även om den är lite stökig.
Okej det var årets underdrift.
Lite stökig är den inte.
Snarare mycket stökig!
Men nu får ni bilder!
(Ni får allaalla som jag tog så det blir många)

Natalie jag fick dig ;)

Haha :)

Lova och Anosha

Natalie!

Hahaha Bibbi,hahahaha!

Jag dissade jag loka för Ramlösa!!

Saska!

Tina!

Natalie goes fanta exotic...

Anosha!

hahha Anosha goes fanta exotic...!

Lova!

Lova!

Tina!

Nicolina!

Anosha!

Lova!

Lova igen!

Nicolina goes fanta exotic...!

Nicos mat.

Anoshas mat.

Min mat.

Tinas mat.

Natalies mat.

Sen åt vi glass!
Men det var alla bilder.
Haha ganska många men jaja.
Nu ska jag kolla lite bloggar! :)
Puuss!♥



Kommentarer
Anosha

Ååååå vad ful jag är och ääää!!!

2012-06-08 @ 20:18:58
URL: http://myworldspace.blogg.se/
Lova❤

Va snygga bilderna blev!❤

2012-06-09 @ 13:04:57
URL: http://itsmyhell.blogg.se/
natalie

Härliga bilder haha <3

2012-06-11 @ 10:37:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0