Fixat ny färg på naglarna.

Hej.
Har precis fixat ny färg på naglarna,blev inte så nöjd.
Fast det kan bero på att jag inte är så jätteglad just nu.
Men ni kan få en bild,dom andra blev jättedåliga.
Min kamera ville inte samarbeta så bra idag. :P
 
Ni ser ju själva,kameran ville inte samarbeta alls.
Det ville inte nagellacket heller,målade om flera tusen gånger...
Det jag har gjort idag är att läsa under ett paraply och badat i poolen.
Kul...
Jag har svarat på lite mail oxå.
Kul mitt liv är,tycker ni inte?? 
Men nu har jag saker jag borde gjort,måste göra,ska göra.
Har ni haft en bra dag sötnosar?
Puss♥


Kommentarer
natalie

Fina naglar!! <3

Svar: Tack<3 saknar dig,vi måste göra nåt alla snart ju! :D
Linda♥

2012-06-24 @ 23:19:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0