Första gången jag träffade Linda !

Hej alla söta läsare :P
För någon timme sen fick jag en kommentar om att jag skulle berätta om första gången jag träffade Linda , så här kommer det ! Dock kommer jag inte ihåg exakta detaljer så det här fåår bli bra !
Och allt det här är hur jag såg på saken ,jag vet inte hur det var för Linda !
Första gången jag träffade Linda var i sexårs vid skolstarten , då fick man gå runt och hälsa på alla som man skulle gå i samma klass som !
Jag var ganska blyg då jag vågade inte gå fram till någon men sen så såg jag en tjej (Linda) som såg snäll ut och henne kände jag att ja vågade gå fram till så jag gick fram till henne och sa hej och sen patade vi lite och så typ lekte vi eller vad man brukade göra på såna där grejer (nu snackar barnen typ om vika  mobilder dem har ?) men sen började vi vara med varandra så gick vi hem till varandra , vi började umgås jätte mycket !
Men sen efter jullovet va vi inte med varandra så mycket , vi började ta avstånd från varandra eller vad man ska säga och sen så till slut började jag va med andra personer och Linda va med andra personer , sen så fortsatte det ända till fyran ,då började vi vara med varandra mer och mer men samtidigt brukade jag vara med andra personer också . Men sen så hände det en sak och jag slutade vara med dem "andra" personerna så började jag vara med Linda , Doruntina ,Nicolina och så några fler och sen såhar vi blivit bättre och bättre kompisar !
Hehe det där var inte ritigt bara hur jag träffade Linda utan det var nog mer om vår vänskap genom åren snabbspolat ! Hehe :P
Men nu ska jag i alla fall ta och byta om till normala kläder (för att jag har på mig mjukissar och ett linne , inte godkända utekläder ) för att jag ska palla mig till slussen och köpa ett busskort åt mamma :P
puss puss <333
Älskar dig sööta Linda :P <333


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0