Gästblogging :P ( Anosha ) <33

Hej hej :P
Det är jag ( Anosha ) + en tjej som heter Lova som ska gästblogga på Lindas blogg !
Jag heter i alla fall Anosha (hon med det bruna håret på bilden ) och är lika gammal som söta Linda :P
Linda har ju åkt bort så därför gästbloggar jag ( vi ) , Dock får vi inte tala om vart Lindda ska åka så det är hemligt!
Här kommer en bild på oss tillsammans :P Hon med det röd/bruna håret är Lova och hon med solglasögonen är jag ( Anosha ) ! :P
Och här kommer ännu en  blid på oss + söta Natalie! Och här kommer en fin fin bid på finaste Linda ( Hoppas att hon inte blir sur på mig för att jag la ut den här bilden men men ) ! :P
Och så en till fin fin bild på Lova !
Men nu ska jag dra så jag kommer antagligen blogga mer senare men vi får hoppas att Lova bloggar något idag !
Men läs gärna min blogg  ( Myworldspace.blogg.se ) :P
Kramizzzar gästbloggaren Anosha ♥♥♥
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0