Grey's Anatomy+grönalund=skön staj

Hej♥
Startade dagen med att kolla på några avsnitt Grey's Anatomy,mysigt. :)
(På engelska utan text,kände mig lite duktig hehe...)
Någon som inte gillar det?
Kan den då lämna en kommentar om varför det är så dåligt?
Asså menar inte elakt eller så,men jag förstår bara inte det dåliga?! ;)
Sen smsade jag  med Anosha och vi bestämde att vi skulle dra till Grönalund. :D
Lova,Elin och Ryan kom sen oxå,vi hade så kul där hela dagen!
Vi träffade Sven där också.Om ni ser honom hälsa från mig!
Sen precis innan jag och Anosha skulle gå så mötte vi Alma och hennes kusin där oxå.
Vilken är eran favoritkarusell på grönalund?
Har ni haft en bra dag?! :D
Puss♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0