Varning för långt inlägg med mycket bilder och snack!

Heej♥
Jag bloggade aldrig igår,förlåt.
Men även om jag hade bloggat så skulle det stå
"jag har inget att göra"
hehe...
Mendet finns absolut inget att göra här ute!
Större delen av förmiddagen låg jag på mitt vardagsrumsgolv.
Sen släpade jag mig till Tors rum men han spelade bara.
Sen släpade jag mig tillbaka till vardagsrummet.
Sen till mitt rum och letade reda på min mobil så ringde jag David.
Men han och mamma skulle handla i 40 minuter till,urk!
Sen hade jag inget att göra i 40 minuter till.
Sen fick jag torka bajs och kiss.
Asså Nooni är snudd på omöjlig ibland!
Som när det regnar tex.
Hon tycks ha "regnfobi" så hon vill inte gå ut och kissa.
Så fort man öppnar dörren så springer hon in och gömmer sig.
Men sen om man tror att det ska gå att sätta ut
henne och stänga dörren så hon måste kissa,
då tror man fel.
Det går inte heller.
Nej,men måste följa med upp till
gräsmattan och stå där och vänta.
I regnet.
Och blåsten.
I tofflor.
Mysigt...
Mhe,hon har dessutom börjat kissa bledvid Mollys grav.
Åh ibland blir man bara så trött på henne.
Fast jag älskar henne jättemycket iaf såklart!
Hon är ju faktiskt bara 4 månader ungefär så det kan väl
inte hjälpas att hon är lite jobbig ibland.
Hon är ju världens sötaste oxå!♥
Sen handlade jag lördagsgodis.
Sen gjorde jag ingenting igen.
sen såg jag två filmer sen somnade jag.
Idag vet jag inte hur dagen ser ut,men hoppas på bättre än igår iaf! :)
Ska nog prata lite med pappa och Katten om ikväll och imorgonbitti.
Ska nog sova hos dom ikväll,även om jag inte skulle det från början.
Men att vakna i ett tomt hus foreveralone i ruskväder och
behöva gå i 15 minuter till bussen imorgon när
man ska hälsa på nya skolan är inte så lockande...
Så jag ångrade mig som ni förstår hehe♥
ska fixa lite bilder till er nu!
Puss
Min favvo gunga på våran tomt.
Vi hade en vanlig fast den är inte uppe för tillfället *hehe*. :D
Det under hjärtat är kärlek på kinesiska tecken♥
Nu kommer massor av blommor och så som finns på vår tomt...
Alla blad och så blir så fina med droppar på tycker jag!! :)
Våra rabarber...
Gäststugan! Haha där kan man se alla möjliga filmer och äta godis haha!
Mitt absoluta favvoställe på hela tomten♥
Mollys grav.
Jag brukar lägga en blomma där varje dag.
Fast man måste rensa bort dom gamla lite då och då så att dom inte ruttnar.
Nu blir det lite blad och så:
Haha fin bakgrund lixom...
Men nu...;
Platsen där poolen ska stå!!!
Jaaaa vi har inte byggt upp den ännu,vi skulle gjort det i helgen men vädret var ju dåligt...
Men det kommer väl bli bra?
Den kommer bli ganska stor när man tänker efter...
Asså vår tomt är inte så skräpig som den ser ut,jag lovar!
Blommor igen
Nytagen bild på Nooni.
Hade jättetråkigt i fredags eller torsdags så jag ritade lite på mina lösnaglar.
Fast det var dom som blev över i paketet så jag kommer inte använda just domhär ;)
På tal om det så ska jag nog fixa ny färg på naglarna.
Vilken tror ni det blir?? :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0