SOMMARLOV♥

Sommarlov! :D
Äntligen,gud vad jag har längtat asså!
Behöver vila lite utan att stressa hela tiden...
Ska ha en ashärlig sommar men härligaste och bästaste personerna!♥
Kommer nog spendera ganska mycket tid i Katapulten på Grönan...
Den karusellen gör mig så himla lycklig bara :D
Men efter skolavslutningen drog jag+härligaste tjejgänget+några killar från klassen
till ringen och handlade lite godsaker och sånt.
Sen drog vi till Skånegläntan och hade picknick♥
Sen efter några timmar av mys och prat så drog jag,
Anosha och Alma till tunnelbanan och åkte hem.
Sen har jag inte gjort nåt alls faktiskt.
Freja hjälpte mig att fota min skolavslutningsoutfit,så var nöjda! ;)
Men nu kommer lite bilder från dagen:
Okej asså inte så fin pose kanske...men jag hade vita tights oxå.
Haha jag skrek "soooommarloooooov!"
Gjorde inget speciellt men håret eller nåt sånt,körde lösnaglar på fingrarna bara♥
Ryggen. Jag älskar ryggen!♥
I ordning från vänster:Nicolina,Tina,Elin,Lova,Anosha,Natalie,Alma♥
Glöm inte att vi är guldstjärnebarn!
Har ni haft en bra dag?♥


Kommentarer
superfreja

Jag är grym på att fota

2012-06-13 @ 15:37:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0