Sushi.

Heej♥
Nico sover hos mig tills imorgon med. :)
Har precis packat vad jag tror jag kommer behöva nästa vecka.
Hahaha det känns som om jag har glömt tusen saker minst :P
Har ätit sushi och tårta,pappa fyller år imorgon men då är vi hos mamma så vi firade nu.
Tror han blev nöjd med sin present.(eller så är han en bra skådis!)
Ett iphoneskal som var rött med ett ferrari-märke på.
Imorgon är det sista vanliga skoldagen :) (yeey)
På tisdag ska vi städa,på onsdag är det avslutning.
Men imorgon ska jag typ åka på min kusins utspring så kommer få gå tidigare från skolan. :D
Annars har jag inget att säga direkt.
Men haha,ni såg väl videosarna i förra inlägget?? ;)
Puss♥


Min sushi♥





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0