Upptagen dag!

Hej♥
Idag har jag kollat på nya skolan!
Jag tror det kommer bli bra där.
Men efter det ca 11 så slutade jag och Anosha så vi drog till Nacka Forum.
Där åt vi på subway♥
jag fixade lite saker till min avslutnings-outfit.
Fast den är inte helt klar än...
Sen hämtade vi min födelsedagspresent från br-leksaker.
Såpbublor:3
sen åkte vi till Anoshas tandläkare och spände Anoshas tandställning.
Då läste jag nån Titanic tidning haha :P
Sen åkte vi till Gallerian och kollade på Hollister.
Jag hittade en jättefin klänning till Anosha på bik-bok.
Sen åt vi glass och så :)
Kändes som en riktig mysdag idag♥
Men nu ska jag kolla på The Big Bang Theory haha älskar det! :D
Någon mer som gör det?



Kommentarer
Anonym

Vilken skön dag!<3 imorgon ska alla som har vart med o bråkat prata med kuratorn i skolan.<3

2012-06-04 @ 23:04:27
natalie

Glömde skriva namn haha<3

2012-06-04 @ 23:05:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0