Vad tycker ni?

Hej på er♥
Längtar till imorgon!
Som ni vet tar jag semester imorgon...
Jag kommer kanske kunna blogga men jag tror inte det.
Så därför tänkte jag fråga er;vill ni ha gästbloggning eller tidsinställda inlägg så länge? :O
Kommentera vad ni tycker  :thumbup:
Men kommer blogga igen om ca 10 dagar,om jag kan innan så gör jag det självklart.
Men vad vill ni?
Kommentera snabbt för om jag ska göra tidsinställda inlägg,behöver lite tid då ju:P
Annars får någon av mina sötnosar blogga medans.
Men idag gör jag lite iordning för imorgon bara,fixar lite småsaker,städar.
Det är världens bästa latmaskväder idag så ska nog sätta mig och läsa,kanske låna lite böcker.
Vem vet,jag kanske tar ett dopp i poolen,
det måste väl kännas varmt där när det är kallt i luften?? :D
Haha får se lite...
Det brukar vara ca 20-22 grader,kallt för att vara en pool,varmt för ett hav eller sjö.
Men alltså: Tidsinställt eller gästbloggning?

Puss så länge!♥
 
Hittade den här bilden när jag leta i min data,fett söt!
Mina sötnosar!
 
Btw funderar på att byta smilisar...till dom "vanliga" eller vad man säger.
Vad tycker ni om det? :O
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0