Dans och tårta idag<3

Hejsan!
Rubriken säger allt idag!
Nej inte direkt,för den säger inte att jag har torkat typ 10000000000...Error! bajskorvar efter Nooni!!!
Blääääää asså jag tror jag ska spy varje gång!!!!!
Men idag så fick jagskjuts till dansen för en gångs skull. Bara det att jag fick skjuts i en lastbil!
Hahaha
fatta vad pinsamt att stanna där utanför mitt på gatan och blockara allt!!


Men som tur var så kom det inte så mycket bilar just då men ändå...!
Här kommer lite bilder om jag lyckas!



Hittade på Elles blogg!
 Kommer inte ens ihåg när den togs men det var nog på Elle och Jennifers kalas.
Nicolina till vänster och jag till höger .











När jag kom ut på balkongen blev Elvis lite rädd...







Här är Nooni! :D









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0