Drömtydning






Jag sökte mera på lite om mina drömmar.
Några dagar innan det hemska hände drömde jag att jag tappade tänderna.
TAPPA TÄNDER:
Du kan hitta ledtrådar om du i tankarna går tillbaka till när du var 6-8 år (när man normalt brukar tappa tänder). Det kan vara något som hände dig då, som påminner om något aktuellt i ditt liv nu.

Det läskiga är att när jag var 7-8 så dog den förra hunden jag hade med familjen.Sannie.
Hon var samma ras som Molly och vi släktforskade bland hundar och de var typ kusiners kusiner.

typ natten till det hemska drömde jag dethär:
Jag står i ett kök som ser ut som en blandning av mammas och pappas.
Jag drömmer att jag ska "baka" ngt och ställer en kastull med smör att smälta på spisen,
men när jag kommer tillbaks efter att ha gått ut en stund så är smöret en sörja på golvet och
då "vet" jag att Molly har varit där och slickat upp det.
sen vaknade jag.
Men det var inte förrän jag sökte på drömtydning som jag kom på att det var choklad jag skulle "baka"!
Jag sökte på det och fick fram dethär:

CHOKLAD, äta: du råkar ut för något oturligt.Laga: en tids skilsmässa från din hjärtevän.

Se en död: regnväder.
Jaha,vi lär inte få bra väder på det första 2-3 åren.
Köp gummistövlar!

/Linda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0