Elle sleeper hos mig...

Hejsan!♥
Idag hade jag tråk till jag var osocial och logggade in på fb och chattade med Elle.
Sen kom vi på att om vi inte var på fb så kunde vi gå på bio.
Sagt och gjort så gick vi på bio.
Vi såg filmen "en gång i puckhet",och det var kul.
En sevärd film!
Igår så var jag också på bio och såg en äventyrsfilm som hade premiär men jag minns inte namnet.
Den var också bra.
Imorrn ska jag till pappa och han hämtar oss kl 11 så vi får se till att vara klara till dess.
Sen ska vi se på Mästerkatten och det ser jag framemot,för i  filmer och böcker är man i ngn annans liv.

Om ni undrar så känns det hemsk och jag vet inte riktigt vad jag ska säga i skolan om ngn frågar om Molly.
så don't ask me.
Jag väntar med spänning på att typ två veckor ska gå.
Vad som händer då får ni se.
Jag är ingen nolifer,jag är bara lite ofpist.
The cat goes tiger.
Hehehe...
Big nono the cat goes tred now so sleep well!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0