Hejsan!!

Hej!
Hejsan!
Puss!
Nä.Jag bara skojade men nu är jag hemma från skolan...
Idag köpte jag glass från Mc donad's istället för calippo!
Hahaha värsta tjockis!!

Men annars har det inte hänt ngt speciellt.
Sen har jag balett.
Bara känner mig lite nere idag.
Känns så konstigt med kopisarna.
Som om vi inte är "lika" längre utan bara åker ifrån varandra som utblommade maskrosor,
bara flyger med vinden.
Bajs på det.
Lova har iaf lovat mig att hon ska komma till skolan imorrn så nu får hon lov att komma!!
Häxor får inte äta grodor och älvor,ellerhur Lova?? <3


Haha dethär var enda bilden jag hitta^^
Men jag ska byta till baletten snart så puss!





Kommentarer
Lova❤

Haha nej det får dom verkligen inte!! Puss gumman❤

2012-03-14 @ 17:34:05
URL: http://itsmyhell.blogg.se/
Linda

ses vi imorgon Lova? Saknar dig! :-d

2012-03-14 @ 22:15:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0