Hejsansvejsansverje!

Hahaha!
Heeejsan!
Idag var en ganska okej dag.
Det var nära på att bli fight idag i skolan men det stoppades av läraren.
Tycker synd om Saska...
Alla mobba honom!Eller nej inte alla men många.





Påväg hem från skolan idag så skulle Anosha köpa glass,så jag skulle göra henne sällskap och följde med,
och jag kunde inte låta bli att köpa en glass jag också.
Tina-fina var också med men hon köpte en annan glass,en 88a.
Hahaha! Glassmonster=Jag
Jag köpte en ny sorts calippo som var jättegod!




Kak-godis-glass-chips-tårt-grädd-cola-fanta-monster!!!!
Det är jag det!!!!
Vaaaa!
Jag fick just vet att min bonuspappa david beställt en vit Iphone!!!!!




Imorrse när jag vaknade funkade inte tuchen på min mobil heller så jag kunde inte stänga av alarmet!!
Jag lade den under kudden och jag och duschade,men när jag kom tillbaks ringde den fortfarande i alarmet
och då fick jag ett anfall och slet ur batteriet.
Då blev det tyst äntligen!
Sen satte jag på den igen och då var den lite trög men funkade iaf.
Bajsmobil!


Jaha,då är jag mobbad...

TOTALT

Jamen det var väl det...
Det kommer kanke en bild på min outfit idag senare men det är inte säkert.
Bara så ni vet hade jag tofs idag och det är ovanligt!
Jag längtar så tills på fredag!!!
Ni får veta vad som händer då...
Hahaha men det är en glad nyhet iaf.



Hahahaha ni får vänta och se!


Jag blev jättesugen på tuggummi!!!!
Särskillt detta!
Det smakar tuttifrutti och är jääääääättegott!!!!!!
Jag ska se om vi har ngt tuggummi i köksskåpet...
*tittar*
Nä vi hade bara sådanthär,men det funkar nog:


Ja det får duga nu! <3
Mumsa lugnt!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0