Längtan...!

Hejsan!
David har just kommit hem så han tog ut Nooni så jag slapp. ;P
Tur det för när man är ute med henne så springer hon bara iväg och struntar heeeeelt i vad man säger!
Och om ni undrar så är hon inte van att ha koppel på än så när man tar på det på henne så sätter hon sig ner och kliar på halsbandet hela tiden.På ett sätt tycker jag synd om henne,men hon måste ju lära sig! :P
Uppdateringar kommer om henne när/om det händer något särskillt.
Efter skolan (som jag för övrigt hade en dålig dag i,med tanke på gympalektionen)så hade jag och Anosha
(Myworldspace.blogg.se) sällskap på vägen hem,och hon skulle handla på hemköp så vi gick dit.


Väl där så kollade vi om dom hade några provsmaker på ngt och det hade dom så vi smakade jättemycket saker,oliver,"minimackor" med tapenada eller vad det var,och ost.
Haha jag ska nog gå dit och kolla om jag är hungrig efter skolan?^^
Dom säger ju inget annat än att man ska smaka så why not??
Gäller förstås bara att det man smakar är gott! <3
Sen tog jag bussen hem och hemma så hade vi lite kakor från helgens fest för min bonusbror så jag tog en.


Muuuuums!<3
Men jag längtar jättemycket till imorgon!
Då ska jag med Anosha till Täby Centrum :D
Räknar med att komma hem såhär:


Hahaha vi får väl se...
Jag vet inte exakt vad jag ska köpa men typ detta:

-Linnen
-Strumpor
-Kofta (kanske)
-Mjukisbyxor (kanske)
-Underkläder (kanske)

Det var typ det.
Jag har äntligen fattat hur man för över bilderna på ett lätt sätt via kameran och datan så imorrn kommer det nog bilder på vad jag köpt :D
Heja Mej!!!!

!!!!!! <3



Haha söt va?? :)

Idag har jag haft en sånhär fläta:


Fiskbensfläta
Men nu ska jag snart äta Kött med pommes jag vet konstig blandning men gott.Tror jag...<3
Pussipuss! <3

Ps. Jag tror det kommer Veckans bilder lite senare.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0