Ny design!

Hejsan!
Som ni ser så har Nicolina Finaste hjälpt mig att fixa lite med framsidan.
Tyvärr står det att jag pluggar till jornalist men det gör jag alltså inte!!

Men för övrigt så är jag precis hemma och trött  Hatar att vara det!!!
Men iaf så har jag  inget speciellt för mig så jag ska bara ta det lugnt.

Åh vad skönt att  vara ledig!
Om ni undrar så är streetdansen slut för det är bara sex lektioner per termin.
Så numera så är jag ledig på torsdagar.
Fast på ett sätt inte;
Jag har en spanska läxa att kunna räkna till 100 och en svenskaläxa som jag inte kommer klara av iaf.
Vi ska kunna en massor av svenskasaker som substantiv,adjektiv,verb,adverb,pronomen,
räkneord och en massor av andra som jag inte kan i huvudet.
Huhuhuhu!
Vi ska leka leken "fruktsallad" fast istället för frukt ska vi använda svenskatermer eller vad det nu kan kallas.

Haha vi får se hur det går imorgon!



Men ett tips är att äta mycket frukt för det är ju så himla gott!!!
Annars är allt som vanligt hemma.
Längtar till imorgon!!!




Haha!
Jag vet inte om jag kommer kunna blogga något i helgen för jag ska till säffle då.



OBS! Detta är en gammal bild 
Jag ska försöka blogga från mobilen men det kanske inte går.



Jag har en sådan här mobil!     ↑

Ganska okej om man gillar mobiler som är skumma och osmarta!

Hehe,but now,my dear readers,I would like to be a little bit of social!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0