Söndag igen...

Jag gillar inte söndagar men idag var det ganska najs dag faktiskt.
Anosha sov hos mig från igår till idag och vi såg en film:



Den får 4/5  av mig,men av Anosha som är en schoppacolic så får den säkert tusen! :D

Vi sov i gäststugan som ligger på min tomt som vi byggde i sommras.
Bara så ni vet så vet jag inte riktigt hur man gör med att fixa mellan kamera och data med
 bilder men David ska lära mig.
När jag har lärt mig så ska ni få bilder på mitt hus och mitt rum,min tomt och gäststugan.
Och om det dröjer så länge så kan ni få bilder på poolen som planeras bli klar sommaren 2012.
Ni kommer få det såklart iaf.

Imorrse så vaknade jag och Anosha av alarmet som stog på 08:00  och märkte att det var jätte kallt i stugan.
Igårkväll var det så varm när vi kom upp att vi vred ner elementvärmen till nästan ingen alls,
och sedan glömde vi att vrida upp igen!!
Men vi kom ju upp snabbt iaf ;P
Förresten:
Loreen vann igår!!!!!
YEEEEEEEHOOO!!!!!


Jag är verkligen glad att hon vann!
Jag var jättenervös att Torsten Flinck skulle vinna,men,
även om han hade fått poängen som Loreen fick så skulle hon vunnit med 1 p.
Phu!
Tycker dock lite synd om Dany som kom tvåa (IGEN)
Fast det som står i tidningarna idag om Danny är ju inte sant.
Alla såg ju att de kramades och att han inte rusade iväg.
Idag på dansen var min lärare tillbaks från att ha varit bakgrundsdansare till
massor av olika melodifestival-bidrag!
Hon dansade bla till Sean Banans bidrag och idag....
LÄRDE HON OSS DEN DANSEN!!!!
Det var sjukt roligt och det blev speciellt eftersom den är känd i TV.





Bara så ni vet har jag inte fått ngt svar av en skola som jag sökte in till så jag kollar vidare.
Och jag hittade en ny skola och jag ska faktiskt ansöka dit.
Då ska jag välja en profil som heter typ scenografi och det är lite dans sång och andra scenframträdanden.
Längtar verkligen bort från min nuvarande skola!!!
Skulle vilja byta nu direkt men det går nog inte.
Men ngn gång snart iaf.
Nico skulle hjälpa mig med ny design och header till bloggen och den blir nog fin för det är hon bra på.
Nu ska jag äta min choklad och snart se Kontoret med:

 Ove Sundberg!!!

Hahahaha! :D







Det var det!

Godnatt på er!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0