Sorgligheter

Japp!
 Jah lyssnade just på sucker for love av pauline från 2010 och inser hur dålig melodifestivalen har blivit!
 Asså jag menar hälften av deltagarna detta år var ju med förra året också!
 Den enda jag tycker var riktigt bra detta år var Loren med Euphoria.
 Den hade både bra sång,dans och ljus som inte är jobbigt att titta på.
Vissa låtar satsar på bombljus och det orkar man ju inte se på!!!!!
Jag är verkligen upprörd över hur dålig melodifestivalen har blivit under åren.
Dessutom har dom ändrat hela tävlingen med först småtävlingar,andrachansen,semifinal,och final.
först var det en tävling och det var that's it. Nu...!
Nej nu räcker inte det!
Om Loren vinner hela blir jag glad för jag hejjar på henne.
 Om sean hade gått vidare så hade det varit lite piningt,men,
 han hade faktiskt riktig dans och en sång på SVENSKA och det är ju kul på sitt sätt.
Ulrik hade ju också varit en okej vinnare,men jag skulle inte lyssna på den i mobilen.
(Jag var föresten där och såg live när han vann lillamelodifestivalen,så det är ju kul också om han vinner)
Dock tycker jag hans munspel gör hela låten lite "bondig" på nåt sät och det passar inte i just den låten.
 Torsten och revolutionsorkestern ska vi inte tala om! Jag fattar inte att de har kommit ens såhär långt! SKANDAL!!!!!
Molly Sandéns Why Am I Crying var också bra,men ingen melodifestivalvinnare.
Detta är MINA tankar om melodifestivalen och det betyder inte att ni ska "kopiera".
 Ha era egna tankar och kommentera gärna vad ni tycker! Jag är öppen för kritik.




 En annan sak är att alla folk har blivit så egoistiska.
 På bussen är det inte "barn går av först" eller "andra kanske också vill med",
 utan "jag måste med! JAGJAGjah!

 T ex när jag skulle åka till skolan så var det vagnfel så det var bara en vagn istället för två.
Tror ni inte att trots att jag kom dit nästan först så blir jag undanträngd av en massa "mogna" vuxna?? Jo!
 Jag kom inte ens med tvärbanan!!!!!!!!!!
 Alla har blivit så himla
:- Me,myself and I !!!!!!
Inte bara på bussar och i övrig trafik,detta gäller också andra tillfällen som upprör mig djupt!!!!
Av sådana jag aldrig trode skulle göra så.



Dessutom finns det folk som jag känner att jag inte vill vara med.
Därför de är inte som de var när jag mötte dem först.
 De har blivit totalt "utbytta" och jag känner mig verkligen sviken.
 Ni vet nog vilka ni är om ni känner efter,men jag tänker inte säga något.
 Det är erat val och jag tänker inte påverka  det valet.
Och lägg märke till att jag säger ER och inte DEN.
 Om ngn känner på sig att det är du så är du inte ensam för jag menar ER !



/Linda

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0