UTMANING!

Hejsan!
Lite dålig  uppdatering men igår hade jag balett och så gjorde jag alla mina läxor.
Idag var en rätt okej dag om man tänker i helhet.
Här kommer en liten bild på dagens "middag",och sen blir det UTMANING!!!!



Haha det är okej att tycka att jag är tjock xD

Men nu: dax för Utmaning!!
Jag utmanar er att googla på shitilove.tumblr.com och välja ut 4 bilder som passar er personligen!!
Lägg upp på eran blogg!
Kommentera gärna vad eran blogg heter så kan jag kolla. :D
Puss på er och lycka till mina små kakor!
Nu kommer mina bilder:











Puss mina varma kakor! <3


Kommentarer
Lova❤

Haha jag har oxå lagt upp massa såna bilder :3 ❤

2012-03-29 @ 21:48:02
URL: http://itsmyhell.blogg.se/
Razicka <3

Jag har gjort din utmaning men det blev lite mer än 4 stycken hehe.. <3 www.razickasjoberg.blogg.se <3

2012-04-01 @ 17:49:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0