Vill ha!

Hejsan!
Jag är hemma från skolan nu och dagen tog hundra åååååår!
Haha men nu är jag hemma.
*suck* Jag glömde gympakläderna hemma imorse och det är första gången på hela 6an!
Jag har varit hemma sjuk några gånger men inte glömt förut.
Men man kan ju inte vara perfekt alltid. :)
Jag skulle vilja ha en svart skinnjacka nu mer än någonsin!
Jag kollade runt lite på olika men det var inte så många ställen som hade dem.
Jag hittade en iaf som jag tyckte var snygg.
Vad tycker ni,ska jag satsa?

Jacka Svart

Har alltid viljat he en skinnjacka men inte pellat köpa ngn.
Är det kanske dax nu eller??
Lindex 399:-
Eller är det någon som vet ngn bättre?
Söker tips!! :D
Jag vill att Grönalund ska öppna!
För jag ska få ett:


Pappa "gav" mig det i födelsedagspresent att han ska köpa det när Grönalund öppnar. :P



Yeey!
Längtar!!!!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0