Back to normal.

Hell Yeah!♥

Kom hem för ganska länge sen men har inte tagit och gjort ngt alls än.
Tänker inte slösa min energi på att skriva varför jag inte har bloggat.
Det kanske ni fattar ändå?
Show liksom! :D
Heheh så trööööööött nu...
Men det gick jättebra,några osynliga misstag.
Åh måste säga att jag älskar att stå på scen.
Behöver liksom inte förklara vad jag gör där.
Behöver inte ursäkta att jag finns heller.
Ingen som ifrågasätter vad jag gör där.
Möjligt att folk tycker jag är skitdålig men jaja.
Då kan dom gå hem och skita i brallan.

Har vart en ledsen vecka.
 Bröt typ hop efter sista lektionen.
Men då fanns mina vänner där och tog emot redan innan jag föll helt.♥
Tack!
Ledsen att ni behövde se det...
Orkar inte ens riktigt förklara mig.
Allt möjligt+en stor tomhet kanske?
Tvekan för vilka jag kan lita på?
För att jag har så mycket tvekan på så många frågor?:
Är det rätt att byta skola?
Kommer jag bli mobbad?
Är det fel på mig?
Väger jag för mycket?
Är jag sämmre än alla andra på något sätt så att alla tycker jag är konstig?
Kan jag lita på det som säger sig "finnas"?
Kommer jag förlora kontakten med mina "gamla" vänner om jag byter skola?
Är det fel att välja att göra det som man blir glad av?
Kan man vara ensam även om det är fullt av folk runtomkring?
Sviker jag Molly om jag säger att jag älskar Nooni lika mycket?
Är det förbjudet att vara ledsen i min familj?
Är jag en skamm då eller vad?
Är jagen skamm hur jag än gör kanske?
Skrattar jag för mycket??
Jaså det tycker nii??
Har ni tänkt på varför ens?
Ni kanske aldrig tänkte på att det kanske var för att dölja hur illa jag mådde,hur ledsen jag var,hur hopplös jag är?
Men tydligen tycker vissa att jag är jobbig och störig och ett helt jävla as helt enkelt.
Men var det tvunget att komma fram genom andra?
Kunde det inte sägas face to face?
Men jag antar att det gör ondare genom andra.
Rädd för den personen?
SÅ FAN HELLER.
Kommer säkert ångra imorgon allt jag har skrivit nu så nöj er med att jag mår som förut.
Helt neutralt.kännslolöst.
NI kanske såg i korridåren att jag försökte göra allt för att nollställa mig?
Eller valde ni att se bort?
För det var det jag gjorde.
Nollställde mig.

Oroa er inte,jag mår BRA.






Kommentarer
Nicolina

http://nerifranochupp.blogg.se/2012/may/linda.html

2012-05-12 @ 11:30:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0