Bus-dag idag♥

Hej på er♥
Idag så var jag buuusig...
Haha dagen började med att jag försov mig lite.
Skulle gått upp 06:10 men somnade till 06:39 liksom,jäjäjä.
Sen skulle jag skynda mig lite extra för jag skulle möta Anosha i slussen 07:45.
(då behöver jag gå hemifrån ca 07:00-07:10 beroende på väder och så)
Så jag skulle bara vara lite smart och ta min cykel idag.
Bara det att hjulen inte hade så mycket luft och låset var omöjligt att hitta.
Jag cyklar iaf,och tar Linus llås.
Mm perfekt,bara liiiite trögt med hjulen...
(uppförsbacke hela vägen oxå ^.^)
När jag kommer fram till busshållplatsen ser jag bussen påväg ca 50m bort.
Bra,liksom.
Jag paniktrycker in min cykel bland röran av andra cyklar.
Jamen,självklart var låset för litet,gick inte att låsa!
Panik
*folk börjar kliva på bussen*
Trycker fast låset så att det ser låst ut och rusar till bussen.
Jag glömde att jag hade min cykelhjälm på?!
Hur kan man glömma liksom?
Ner i väskan fort med den.
Åh vad förbannad man blir,
när inget vill gå bra! ;)
Men jag och Anosha mötte Razicka i skanstull.
Då gick vi till hemköp och handlade kakor.
Haha men Saska hade sagt att alla skulle ta med ngt så why not? ;)
Nu får ni bilder:
Vi på lunchrasten.
(Tina med min cykelhjälm)
Jag,Anosha,Tina,Lova och GB satt och mumsade och solade lite.
Haha vår stajl asså ;)
...
(inte ens 2a maj)
Haha...
Ska öva mera på skrivstil asså... :P
aaaah MissePisseElvis jag saknar honom nu!♥
Men nu är jag hemma,feeeeeet trött. :tired:
Men puuuuuss!♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0