Chokladpudding...

Snart är det lite chokladpudding i min mage...
Haha♥
Den står i kylskåpet nu,hihi.
Men jaja är hos mamma nu efter en feeeett slapp dag.
Typ inte haft något att göra alls.
Känner mig helt ja typ "handikappad" utan mobil ;(
Blöööö.
Fast en bra sak är att jag kanske kommer få låna Davids Iphone.
Den är vit fast har ett megabigg skal runt typ allt som är svart.
Så det vita syns inte,hihi,lite onödigt kanske?
Har beställt ett nytt simkort men det har inte kommit än.
Men imorgon ska jag bara (i min usabikini,hurra!) i havet.
Vi ska ut med båten imorgon så...passar ju på vet ni ;)
Btw:Är det ngn som vill gå på Grönan på söndag??♥
Har inte vart där på typ en vecka aaaah kommer få ett anfall snart... :P
En sak till:
Är jag den enda eller är inte dom lite lika??



Thorsten Flinck↑


Marcus Schenkenberg↑

Jag tycker dom är jättelika!!! ;)♥
Fast jag gillar inte dom menmen.



Kommentarer
Lova❤

Jaaaaaag vill ! ❤

2012-05-19 @ 11:21:31
URL: http://itsmyhell.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0