Godmorgon...

Hejsan och godmorgon på er!♥
Jag har typ inget att säga men kan beskriva min outfit:
shorts från Hollister,vitt linne från gina och spetslinne från gina oxå :)
Hahaha daaampanfall...
Linus kom in i mitt rum OCH RÖRDE MINA SAAAKER!!!
Hahaha fick anfall på honom ;)
Men inatt skulle Nooni ha sovit i min säng för hon somnade...
Fast typ 1 på natten så kom mamma in och hämtade henne
För att hon skällde.
Menaah!
Det var ju för att hon är en duktig vakthund!
Om mamma inte hade smygit runt i hallen som en inbrottstjuv
Hade det ju aldrig behövts att hon hämtade Nooni! :O :P
Fettonödigt ju ;)
Men hon ska få en ny chans ahaha :)
Men oooups ska typ gå om några minuter nu!
Jajaj hej på er


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0