HAJHAJ!♥

Hej♥
Förlåt men var så mycket igår så hann inte blogga ens!
Men dethär är min dag igår lite snabbt bara:
Drog och mötte Anosha i Slussen,sen drog vi till Täby.
Vi var där från 11 tror jag till typ 17 ;)
Jag köpte lite saker som ni får bild på sen... :)
Sen när jag kom hem så lagade mamma mat och sen hade vi begravning.
Tårarna bara sprutade fyfan asså.
Molly skulle ju vara vid min sida jättemycket längre.
Men så blev det ju inte.
Pga idioter.
Fyfan dom.
Men sen skulle vi äta middag (fast jag hellst ville spy) och "prata".
Sen såg vi en film som jag inte kommer ihåg typ något av,hehe ;)
Om ni undrar varför jag är hemma så sent idag är det för att vi har temavecka så vi börjar 9.
Och slutar 13:30 varje dag :D
Men måste åka snart så...
Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0