Hälsade på...

Mys asså!
När jag gick hem från Emma så mötte jag våran snettövergatan-granne.
Dom har typ någon utvecklingsstörning och så.
Vet inte exakt men det spelar ingen roll.
Grejsen var att jag häsade.
Och hon blev jätteglad!♥
Hahaha det var kul för asså dagen blev ju gladare och så.
Bara ett enkelt "hej" och ett leende.
Det räckte att hon svarde tillbaks och blev jätteglad.
Om en ler och får ett leende besvarat så ler den till ngn annan osv.
Om alla kunde bara le lite kanske?
Man måste inte vara glad och lycklig alltid men ändå...
Tänk om alla kunde stanna upp på morgonen tex och le mot ngn?
Skulle inte bli lite trevligare då??
Ska köra på sjyssta klubben ngn gång.
Jag ska gå till en forever alone affär och köpa två bullar.
Sen ska jag lämna kvar en bulle i kassan och säga till den i kassan;
"Ge bullen till nästa som kommer och handlar här."
Skulle inte ni bli glada om ni kom till en affär och fick en bulle?
Lite mer mmm i livet,tack!♥


...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0