Hemma från Grönan nu

Hejsan!
Nu är jag hemma från att ha varit på Grönalund med Freja sen 15:00...
Var där vid öppningsdax och vi fick skjuts hem sen av David.
Idag när jag satt på bussen så tänkte jag att det var ngt med onsdag,
typ något jag borde minnas?
Mmhm det var det.
SPRUTA! :O
Bläöäää
Hahaha skrek rakt ut i bussen... :P
Men INGET skulle få stoppa mig från grönan,hehe ;)
Körde hårt hela dagen iaf.
(ångrar lite nu när det gör jätteont men jaja. ;) )
Kanske ska dit med Anosha,Lova och Nicolina imorgon.
Fast vet inte än...
Men det var typ inga köer  idag :D
Fett glad jag blev haha :) :P
Har typ inget att skriva om nu.
Saknar något känns det som?
Vet inte vad men nåt saknas jättemycket.
Typ som ett tomt hål där något borde vara.
Fast ändå så vet jag inte vad.
Asså  har haft en jättebra dag och så,men ändå vill jag bara sätta mig ner och gråta.
Varför vill jag det?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0