Hemma nu hos pappa!

Hej! :)
Uppdateringen har väl varit lite dålig hehe...
Men igårkväll efter skolan var jag på grönalund med sötnosar!♥
Lova har bilder från det men jag har inga nu...
Men det var sjukt roligt där iaf! :D
Haha påväg till båten så såg Lova en yoggi jalla bil som delade ut gratis yoggi!
Haha vi gick därifrån med 13 st! ;) :P
MMMm!
Men sen så var vi på grönalund tills jag och Anosha skulle åka (ca 18:30).
Våra busskort skulle gå ut 19:00 så vi hade lite bråttom.
Men när jag sitter på bussen ocg pustar ut för att jag fick springa,
så kommer jag på att efter-7-biljetten på mitt busskort inte har gått ut än!
Hahaha blev jätteförbannad då... :P
De roligaste sakerna på grönan var

-1,2,3,4,5,6,sjuuuuuuaaaaaaaiiiiiiiiii!
-Förbannat!Äh,hon har lingonveckan...
-Hejja Daniel,hejja Daniel!

Haha humor på riktigt asså! :D ;)

(gammal bild från grönan)


Men nu ska jag tipsa er!

Köp en parfym som heter tropical coconut!
Den luktar sååå gott!
Pappa köpte den till mig på en kryssning mmmm!♥
mmmmm!♥
Asså inte jag som har tagit bilden så har ingen aning om varför det står G-WIN!
Men dyrkar den iaf! ;)
Men nu ska jag checka lite bloggar och sådär så ni får ha det bra så länge!
mmmmm!
Puss!


Ps. Jag har fått ett nytt simkort nu men jag har mitt gamla vanliga nr igen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0