Hos mamma idag?! :)

Hejsan!
Idag är jag hos mamma en dag tidig...
Men det var en massa krångel och så med dagarna under sommaren.
Fast det var inte det igentligen,men ungefär. :)

Nu har mamma fått Bilderna med stort "B"...
Haha mamma goes crazy...
Haha jag fick fixa och spara på datorerna,mobilen och allt... ;)
Hon har precis mer eller mindre tvingat mig att skicka till pappa oxå, omg. :O
 Mhm men nu ska jag snart åka till Orminge bibliotek och låna bok 5 och 6 äntligen...
Om dom inte finns så vet jag inte vad jag gör!
Men ska väl ta och skicka bilderna till pappa först hehe :)
Men ni kan få en av bilderna nu så får ni en bildbomb sen?
Nu har jag ju en kamerasladd!
Men puss!♥



Kommentarer
Astrid

Du har också en fin blogg!
Hur gammal är u?
Puss!

Svar: Tack! :D Håller på och fixar lite och så haha.. Jag är 13,du då? Kram
Linda♥

2012-09-08 @ 16:29:45
URL: http://sweeheaart.blogg.se
Astrid

Jag är också tretton. Blev så j*vla förvånad när hela bloggen bytte backgrund medan ja tittade runt lite.
:)

Svar: Hahaha förstår det haha xD :)
Linda♥

2012-09-08 @ 17:01:15
URL: http://sweeheaart.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0