Kan inte komma på ngn rubrik nu ❤

Hej♥
Nicolina Vackraste Andersson är bäst och glöm inte det!
Vi kommer alltid finnas bakom dig.
Vi tar emot dig innan du faller precis som du och några till gjorde för mig.
Aldrig ska du falla helt.
Det fungerar inte så bara.
Vi älskar dig för alltid

Men imorse när jag vaknade så var jag pigg faktiskt.
Hehe,för en gångs skull...
Men nu ska jga strax dra iväg till skolan.
Om några minuter...
Men igår så skulle jag fixa mitt rum,
fast det gjorde jag inte.
Jag hjälpte freja att fixa hennes blogg ist.
Hahaha ni kan kolla in på

frejassuperblogg

där kan ni se hur det blev :)
Hahaha lite rörigt med bakgrunden kanske men hon är ju nöjd :D
Vad tycker ni??
Meeeeeen åh redan dax att gå till skolan!
Puss♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0