Min failade dag...

Hejsan!
Idag blev det lite fail.
Vi skulle till grönalund och gick dit.
sen orkade vi inte stå i kö så vi gick igen. :P
Men vi tänkte gå till Aquaria men det hade stängt 15 minuter tidigare...
Så vi rusade till båten och gick på Mc Donald's i slussen.
Bajshög asså. (Bara jag och nico som fattar)♥♥
På donken hade vi jättekuuuul.
Sen skulle Anosha köpa korvar.
Då sprang Nico och Razicka iväg som små barn och luktade på sköljmedel och wc-duck.
Nicos och Razickas lugna favoriter ;)
Nu kommer lite bilder från dagen:
Min fina mustach som Nico lånade.
Nico hittade en fiin häst till mig♥
Vi på Mc donalds.
våran fina donken-röra
Vi begravde nåra människor.
Sen pekade Aschooscha fku med is på fingret.
Sen hittade vi en tuggummiautomat på ica när anosha köpte korvar.
Då spådde vi att sverige kommer vinna hela hockey-VM.
För först kom det ett gult,sen en blå,sen en gul,sen en blå tuggummi.
SVERIGES FÄRGER!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0