Min mobil...

Hehe,fett dålig dag :P
Men orienterade i skolan och typ inget speciellt.
Skönt att veckan är kort.
Bara en dag kvar! :D
På torsdag ska jag ha sovmorgon och sova ut :tired:
Men idag så åkte jag hem och så ville jag sola lite till.
Linus och jag gick till en brygga och solade lite och jag förhörde
 honom på 7ans mult.tab. hehe ;)
Men sen gick vi och köpte glass mm...
Sen gick vi hem och slappadelite och så.
Efter typ en och en halvtimme så inser jag att jag inte har
 en suuuuusning om var min mobil är :O
OOOOOOOoups.
INTE BRA asså!
Jag letade jättelänge men hittar den inte.
Ringde den typ 1000 gånger (okej men säkert 13+ iaf) och hörde inte ens signalen.
Inte bra alls.
Aa men eftersom jag är så smart så kommer jag inte ihåg om ljudet var på heller?! :O
Hehe inte ALLS BRA faktiskt... ;(
Jaja men sen så gav vi upp ett tag med letandet.
Sen skulle vi ringa den en sista gång,men då kom man direkt till röstbrevlådan.
Jävla bajshög.
Något as har förmodligen hittat den och tagit ut SIM och batteriet.
Men jaja.
Har grafiskt lösenord och dessutom spärrat allt och så.
Ska skriva lite patetiska lappar som ska sitta i hemköp om att jag "vill ha tilbaka mobilen!"
Kommer få ha en superdålig så länge.
Har inte ens frågat om en ny.
h vad jag är sämst.
Men nu vet ni varför jag inte svarar om ni messar eller ringer ;)

hehe...♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0