Morsdag♥

Hejsan!♥
Fick jättekick alldeless nyss och ville förändra.
Blir nog inget av fast man vet ju aldrig hehe... ;)
Idag är det morsdag ju!
Sov ju hemma hos mamma efter festen så vaknade hos henne oxå så grattade henne då :D
Sen kollade jag på reprisen av melodifestivalen och åt frukost.
(hahh liv jag har! Såg den ju igår oxå :P )
Loreen vann yeeey! :D
Sverige är klart bäst! ;)
Men iaf så har jag haft fullt upp hela dagen.
Orkar inte berätta allt men jag har haft fullt upp :)
Min kamera har batterier nu,FAST jag har ingen sladd så ni får inga bilder.
Hahaha så dålig jag är!
Men hade jättekul igår verkligen :D
Underbar kväll :)
Men nu ska jag typ ingetliva mig och se på Simpsons the movie för typ 4 gången.
Ha det så bra så hörs vi sen♥






Kommentarer
Elin - Designar bloggar

Hej! Jag både säljer & lottar ut designer. Hör av dig om du är intresserad! :)

kram

2012-05-28 @ 02:38:13
URL: http://kimidori.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0