Mycket idag...

Hej!♥
Idag har jag inte hunnit blogga förrän nu.
Men imorse skulle jag följa med familjen och åka vår båt
(som är till salu 70 000 kr utan motor ;) ) för vi ska köpa en ny.
Hahah vi köper ny typ varje år! :O :P
Lite rörigt ju...
Men jaja vi åkte iaf och så skulle jag badat i min snyggisbikini men vattnet var bläkigt... ;)
Det var jättesmutsigt och blääää med skräp i så ville inte.
Ingen fisk med hem heller.
Dumma dom som inte var hungriga på krokar :(
Men nu sitter jag hemma och myser i min bikini :)
Hehe så normal bara...
Men igår skulle jag till biblioteket ute i ingenstans och låna en bok.
Men fyfan vad jag blev arg på dom!
Dom förstörde min dag!!
asså jag har kommit till bok 4 i en serie med 7,så jag skulle låna bok 5 och 6 men just dom.
JUST DOM var utlånade!
Bok 7 stog där och hånade mig... ;(
Dessutom så ville jag inte ha ngn annan bok så jag skulle gå.
Men sen frågade jag i kassan
(Även om det är korkat att titta först och sen fråga även om man vet svaret)
Om dom hade bok 5 och 6 med dethade dom såklart inte.
Men dom hade mitt lånekort som försvann jag vet inte men typ förra året?!
Då ba Hehehehehehehahahahahahihihiheheheh,dööööööö!
Neh men jag fick jättebråttom därifrån ;)
Men nu lite bilder från idag:
Min snyggbikini (fast inte från idag)
Fett scary ögon?? :O :bigeyes:
Här någonstans är vår båt tror jag?...
Hahaha Nooni men hon gillade verkligen inte att åka båt ;)
Hon dreglade så att det rann hela tiden,det gör hon när hon mår illa i t ex bil och så...
Hehhe inte från idag ;)
Hehehhe omg vilken peddo min bror är asså!
Ser ni???!!!!Den här bilden är typ hur gammal som hellst...
Såhär är min ögonfärg ibland (som idag)
Men asså kolla på det ögat till höger längst ner!
Jag har INTE fixat den bilden med färger.
Har lite scary ögon.
Haha ingen ser mig i ögonen typ ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0