saknade ängel



just nu raderar jag en typ kilometerlång text jag tänkte lägga ut på bloggen.
Sen tänkte jag bara fyyfan linda vad du är sämst.

Jag har väldigt svårt att liksom lita på folk nu.
Tack vare lite saker.
Mhmh vad kul?!
åh jag är deprimerad nu.
saknar Molly min ängel.
Hon slickade alltid mina tårar.
fanns alltid där.
När jag kom hem och bara satt och grät satt hon bredvid mig och tröstade.
kännde jag mig ensam fanns hon där bredvid.
Blev jag sur på mamma höll hon med mig.
kännde jag mig hopplös så slickade hon min hand och såg mig i ögonen.
ögonen sa: det spelar ingen roll vad dom säger,jag älskar dig ändå.
När jag åt glass delade vi den om det var vanilj.
Åt jag kex så delade vi.
Hon har en egen tandborste som jag borstade med på henne.
Den står kvar i tandborsteglaset.
Vi använde samma tandkräm.
Hennes flytväst ligger kvar i båten,
Tom på någon att rädda.
När vi simmade så skällde hon och vaktade.
när vi sprang i vattenspridaren stog hon och kollade och lekte.
Hon kissade på min matta,
fläcken är kvar.
Hon bet sönder mina strumpor,
Dom ligger i garderoben.
Vi mötte en hundvalp som först var jätterädd.
Molly lirkade och det slutade med att dom skuttade och lekte.
Ovetandes om slutet som var nära.
Mamma släppte ut henne om morgonen och glömde släppa in henne.
hon gick till min dörr och hoppade och skällde utanför tills jag såg henne.
Hon rusade på morgonen till min säng för att väcka mig.
slickade mitt ansikte och fick mig le.
Sa att det var en ny dag,nya chanser.
Planerade en framtid.
en framtid tillsammans.
satt ute på gräset och tänkte och pratade.
jag pratade med henne som en människa.
hon lyssnade alltid.
hade alltid tid med mej.
även om alla andra hade bråttom och inte hann lyssna hade hon alltid tid.
Vi skulle bo i huset som ännu inte är byggt på tomten hemma hos mamma.
vi skulle ha en framtid där.
Hon skulle bott med mig där.
jag lovade att alltid finnas för henne som hon fanns för mig.
Men den sista dagen var jag ovetande om hennes plåga.
såh henne aldrig i ögonen en sista gång och sa att jag älskade henne.
hann inte säga hejdå.
Vet inte vad jag väntar mig.
men på något sätt väntar jag mig att en dag ska hon komma rusande och väcka mig och slicka mig i ansiktet.
Att allt ska bli bra och jag kan säga henne allt ja inte sa

klarar inte skriva mer nu.






Kommentarer
Anosha

Jag blir jätte rörd ... Du vet att jag finns 24/7 ! Och jag hoppas att jag är en som du kan lita på , jag vet hur det är när man inte får säga hejdå till någon ! Jag känner smärta med dig ! Älskar dig <3333

2012-05-13 @ 10:55:12
URL: http://myworldspace.blogg.se/
Nicolina

klarade inte läsa hela texten, jag gråter bara... <3

2012-05-13 @ 21:49:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0