Nothing to do.

Hej på er.
Har absolut nothing to do.
blä,jä.
Så det brukar vara väl?
Men har väl typ varit duktig flicka och pluggat lite...
Inte för att det direkt hjälper.
Har börjat gå sämre i skolan.
Inte så att det märks men jag är så osäker på mig själv hela tiden.
Jag vill inte visa fram saker jag har gjort för att jag tror att jag har gjort fel.
Att folk ska bli sura.märka hur misslyckad jag är.
Men när jag inte har ngt att göra så ritar jag.
Känner mig lite väl desperat när jag liksom ritar på "insidan av framsidan" på boken?
Men här får ni bilder.
Ni får avgöra vilket som blev bäst.
Lie eller kniv?
Kniv
Lie.
Så vad tycker ni?
Har bättre bilder men de kan ni få en annan gång.
Förresten en tavla som jag målade på påskhelgen:
Mobbas inte.
Visste inte vad jag skulle göra så bara gjorde nåt.
Sen sa mamma att det såg ut som en Vallmo eller vad det heter.
Tycker ni det??♥
Puss



Kommentarer
nicolina

Jag tycker kviven. Och föresten, vadå mobbas inte, det ser ju ut som värsta konsnären har gjort den. När anosha sa att du hade gjprt den trodde jag henne inte. Sjuuukt fin asso. Och ja jag tycker det ser ut som en vallmo. Puss p.s Vi gjorde en deal, om jag började blogga igen skulle du fortsätta skriva din berättlse om kim på bloggen..? Vad hände med det?? <3 d.s

2012-05-08 @ 21:45:25
felicia - fotokobran

vilken är din favoritglass? :D

http://fotokobran.se/2012/may/vilken-ar-eran-favoritglass.html#comment

2012-05-09 @ 20:12:10
URL: http://fotokobran.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0