Provsmakning på hemköp...

Hejsan på er♥
Idag efter skolan så skulle jag hem direkt.
Kändes inte som ngn jättebra dag direkt.
Men jaja.
Jag och Anosha provsmakade iaf på Hemköp.
Men imorgon har jag och Anosha lovat Saska att vi ska köpa munkar.
(för i måndags så hittade jag en 20-lapp i hemköp som vi ska köpa munkar för ;) )
Men idag var det en provsmaknings-dag eller vad man ska säga!
Vi provsmakade jättemycket...
Typ glass,pizza,popcorn och så.
Vi skulle provat choklad men den ville dom aldrig lägga upp *hehe*...
Det fanns kaffe oxå men det smakar blä enligt mig. :P
Men nu sitter jag hemma med en eXtreme cola!
Mmmm... :)
Har ni testat den?

Haha blev jättesugen på att köpa glass.
Typ en Ben&Jerrys glass eller hägen dazs...
Skulle lätt kunna äta en hel förpackning...hehe
när det gäller glass finns det ingen gräns ;)
Men nu ska jag kolla lite bloggar så
Puss♥

Ps.hoppas Natalie och Lova mår bättre snart♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0