Smyckesmodell :D

Hej!♥
Idag har jag gjort lite saker.
Typ lunch och varit smyckesmodell och lite så. ;)
Men Katarina pysslar med typ allt möjligt,
att göra smycken och presentkort och alla möjliga sorters askar och "bokomslag".
Idag fick jag stå som modell för halsband och örhängen.
Det var lite svårt att stå heeelt stilla så att örhängena inte dinglade ;)
Har varit modell för det förut också men typ inget annat att berätta om...hehe.
Antar att jag inte åker till grönan idag,då skulle det blivit lite tidigare tror jag.
ska försöka få resten av familjen med mig till glassaffären.
På något sätt är jag jättsugen på att se skräckfilm idag.
Mouahahahaha... :D
Får se lite.
Min stora kamera är hos mamma,min lilla har inget batteri och min mobil är borta.
Därav inga bilder från mig hehe.
Så duktig och smart jag är asså...





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0