Första dagen på resten av mitt liv.

Hejsan på er!

Nu är jag hemma från skolan och ska typ fixa mig lite innan jag drar till Base23.
Kom på vid lunchtid idag att jag visst skulle ha mellis med mig till dansen...?
Hahah,fick lite lätt panik bara,iiiingen fara... :bigeyes:

Fixar nog bara enkla ostmackor,orkar inte göra nåt annat ;)
Idag så har jag ritat lite på lektionen i skolan.
Eftersom klassen var så stökig så tog dom bort våra bildlektioner.
Hmm,har det hjälpt överhuvudtaget??
NEJ!
Men  här kommer bilder på det jag ritade:



Bilden är vriden men jaja.
Det var lit svårt att sudda "tårarna"för jag ritar ganska hårt,hehe.♥


Vilket öga blev bäst?
(Eller,minst misslyckat)






Min ritbok.
Kommer klottra sönder den snart om jag inte får en ny hihi♥

Puss



Kommentarer
Elle

aaaa du ritar så fiiint !!! <33

2012-05-04 @ 16:26:19
URL: http://ellebjork.blogg.se/
nn

2012-05-04 @ 20:55:29
natalie

Du ritar jättefint !! Puss!

2012-05-04 @ 20:56:43
URL: http://nattaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0