Tack alla FANTASTISKA som inte är bitchar!♥

Godmorgon!
Vet inte om jag menar att det är en morgon som är god varesig ni vill eller inte.
Eller om jag menar att det är en morgon man bör vara god på.
Eller om alla har varit goda hittills denna dag.

Okej serriöst snack nu.
Jag har många som är på min sida.
jag är inte rädd för vad som kommer hända
eller för vad som kommer sägas om mig sen.
Men jag har fantastiska vänner nu.
Alla jag pratat med idag verkar vara på min sida.
Fast jag kommer säga det på måndag.
Synd att det blev såhär.
Fast jag ska ändå bytaskola om några veckor.
Spelar ingen roll då direkt.
Men tack alla fantastiska!
Ni är bäst och jag älskar er!♥
De som finns kvar imorgon är äkta♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0