Wow! Vad händer?? :bigeyes:

Heeej!♥


Vet inte vad som hänt,men glaaaad?
Bara helt plötsligt har jag ju hur många läsare som helst?!
Hahaha...okeeeej?
Jag har typ inga bilder eller roligt att skriva om heller...Ändå slösar folk tid på mej.♥
Men  tack för det♥ :D :thumbup:


Idag har varit en ganska bra dag.
Eller nej den var inte det först av ngn anledning,känndes bara hemskt allt ihopa.
Saknade Molly min lilla ängel som bara den... ;(
Shit happens.

Men sen träffade jag ju bffarna i skolan plus bästa danskompisarna så det slutar bättre än det började iaf.

Idag var det sista gången på baletten :(
Fast ändå skönt...
Sen åkte jag hem och myste och pappa bakar cocostoscakaka
 som han ska ha på jobbet till imorgon i fikarummet.
Ska nog kunna sno åt mig en eller två ;)

Imorgon ser  planen ut såhär:
Ska ha  koreografi lektion på Base23 och lära mig schatscha (eller hur det stavas).
Fast kl 17:50 till 20:25  blir ju lite sent...
Hmm,missar ju sista kvällen här innan jag ska dra till mamma.
 kan mysa här en annan dag. :)



Puss!♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0